Dataprov.

Prov i datakunskap idag.
Asrädd inför det, trodde det skulle gå åt skogen. Satt och pluggade ganska mycket igår kväll.

Första provet på gymnasiet gick bra!
Svarade på allt och så, ingen omöjlig fråga och tror åtminstonde jag borde kamma hem 17 av 20 poäng.
Det lyckade provet gjorde att hela dagen höjdes.
Så fick jag slåss för mitt Brynäs. Vet att vi förlorade, men det gäller att försvara dem för det.
Maten blev som vanligt på måndagar med folket i SP1D. Ganska trevlig klass det, även om de inte är lika bra som oss i SPM1A. ^^
Pratade lite med tjejerna innan engelskan och en av dem tyckte att jag borde nämna att Nathalia nyss fyllt år.
Så då nämner jag det nu:

GRATTIS PÅ 16-ÅRSDAGEN TALI! :D

Så var det nämnt.
Nu blir det mest att softa och åka ner till farmor med Victor och spela favoritkortspelet Canasta och käka bullar och dricka saft.
Sen ikväll blir det att följa GIF Sundsvall-Gefle IF och Hammarby IF-Djurgårdens IF.
Heja Gefle och Djurgården!

Förresten är man i Glada Hudik på klockslaget om exakt en vecka! :D
Längtar som fan till hemstad nr två! <3

Ha't nice people! :p

Kommentarer
Postat av: erica

Ganska trevlig klass?!!

Dude, vi är BÄST! Iaf jag... hahahaha

2008-10-21 @ 16:32:13
URL: http://ericaweslien.blogspot.com
Postat av: Bekka

Åh, jag HAAAATAR canasta! Min lillebror ville alltid spela det när vi var hos farmor och farfar och det var så jävla drygt >_<

2008-10-21 @ 19:53:55
URL: http://bkalike.blogg.se/
Postat av: TALISHH

haha tackkkkar (H)

2008-10-21 @ 21:42:26
Postat av: Niklas

Skulle jag inte gå i SPM1A så skulle jag gjärna gå i SP1D!

Men Canasta är askul, speciellt när man spelar det sommarkvällar uppe i Hälsingland. Fast är man ute blir man dödad av alla mygg- och knottjävlar! :p

2008-10-21 @ 22:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0