KROSSA SUNDSVALL!

Sundsvallsveckan börjar imorgon.
Den avslutas med besök i Sundsvall nästa tisdag.

Innan dess är det dags för mina favoritlag från Gävle att åka upp för att spela mot GIF Sundsvall och Timrå IK.
Imorgon är det dags för fotbollens: Slaget om Norrland.
Ödesmatch och Gefle måste vinna!
Kommer sitta som fastklistrad framför datorn och följa mitt lag möta lillebror från Hudiks "grannstad" i norr.
KROSSA GIF SUNDSVALL!

På torsdag är det dags för Brynäs att på nytt köra sönder lilla Timrå!
Vi får bara inte förlora igen. Kändes för jävligt att förlora på det sätt som vi gjorde mot Färjestad. Brynäs var bättre så länge det var rättvist, men sen när de två matchavgörande domsluten mot Brynäs kom så gav de upp, insåg vilken nivå man måste spela på för att vinna. Kändes riktigt skönt när domare Claesson fick endast ett plus i Aftonbladet för sin insats och att jag fick medhåll av självaste hockeyorakel Keb Eriksson i Gävle.
Nu får Timrå stå offer för Brynäs aggression.
KROSSA TIMRÅ IK!


Må Sundsvall falla som idrottsstad.
Ner med Giffarna, ner med Timrå!  ;)

PS. Imorgon är det dags för första provet på gymnasiet någonsin för mig. Dataprov. Lycka till mig själv! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0