Måndag.

Vaknade och trodde det var lördag.
Fick en negativ överraskning när jag kom på att det var måndag!

Datalektionen var inte lika mördande som förra.
Engelskan var helt okej, men läxan vi fick var ju störd! Välja 25 ord och söka upp dem i lexikonet och skriva upp dem på engelska och svenska på två ställen på 10 min!
Många andra gjorde det "lätt för sig", men jag och Simon stannade kvar och gick när vi var klara, 10 min efter att lektionen slutat.
Mattelektionen var vi därför sena till. Men den var ändå död och tråkig.

På eftermiddagen blev det stan och stadshuset och diskuterade om det skulle vara möjligt att arrangera lite discon (!) för ungdomar här i Karlstad.
Höjdpunkten med mötet var förståss gratis cappuccion och varm choklad! :D

Sen på Mackan (McDonalds) och hängde med några.

På kvällen blev det att träffa Emil och hans danska flickvän Nanna!

Nu blir det sängen snart,
men först prata lite med Emma,
sen godnatt! :)


Sveriges bästa gymnasie-etta på bild förresten!
SPM1A på Sundsta/Älvkullen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0