Onsdag.

Hoppade över tisdagen.
Men nu är det onsdagkväll.

Har inte gjort så mycket idag. Varit i skolan såklart.
Istället för drama så var jag och Leavey på programkonferens med bland annat rektor Eva, så där lagom kul.
Sen börjar som alla SPM1Aare vet; språkdagshelvetet. Svenska, engelska och för min del tyska.
Allt gick segt, allt var tråkigt.
På svenskan satt jag, Stina R och Linda längst bak och hade en liten "gäspkör", vilket även svensklärare Nette påpekade.

Hemma har jag mest städat på rummet idag. Inte gjort så mycket annat. Skulle följt med Viktor på innebandy, men hann inte.

På lördag är det upp till bevis för min älskade klubb Brynäs!
Karlstad, Löfbergs Lila Arena, klockan 16.00; FÄRJESTAD-BRYNÄS!
Det kommer smälla som faan, jag lovar! :D
Mitt tips: 2-3 till Brynäs!

Sen är det bara 11 dagar kvar tills vi åker upp till älskade Hälsingland.
Därifrån blir det resor till Sundsvall och Gävle.
Längtar!
Ska bli kul att träffa en viss Emma i Gävle. <3

Ha't nice people! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0