SUR

SUR = Sveriges Ungdomsråd.
Var på workshop med två tjejer från dem idag. med var även Rickard, Erik och Natalie från UF.
Det vi gick igenom och gjorde ska senare sammanställas och bli en bok. Bilder på bl.a. mig kommer att finnas i denna bok! :o
Sen var bl.a. NWT där så kanske jag kommer synas på bild i morgondagens tidning! :p
Mat blev det på Plaza.

Ingen skola blev det för mig idag alltså, bortsett från att jag närvarade vid Mentorsrådet. Klassen tyckte nog att jag var dum i huvudet som kom! ;D

Sen på eftermiddagen blev det Bergvik för att bl.a. kolla bandyklubbor. Glasfiberklubborna på Intersport kostar nu 400 istället för 800!
Sen åkte jag hem, fast stannade på torget och snackade med Marcus, Anna, Alicia, Emma, Christina och Matilda ett tag. Sen när jag åkt hem så fastnade jag ute lite med Linnea, Linéa och andra Anna så tog tid att åka hem från Bergvik!

Hemma blev det att lyssna på ishockey. Nästan alla resultat gick med i dag. Kul att Färjestad blev nollade tycker jag.
Men Brynäs...!
Brynäs är utan tvekan Sveriges bästa hockeylag just nu. (Okej, Linköping är rätt hyfsade dem också.)
Sista målet när Granström snurrade och serverade Sandin var assnyggt! :D
Så jävla rättvist att vi Brynäsare också får vara med om framgång!
Nästan som en saga, för ett halvår sedan var helvetets Leksand en stolpträff i från att skicka Brynäs till dödens rike, på lördag kan jag för första gången i mitt liv gå och se en match här i Karlstad då mitt eget älskade Brynäs är serieledare! 
Brynäs IF är dem bästa, hejahejaheja Brynäs!


Brynäs-Skellefteå 5-1.  (Sista målet måste ses!)

Imorgon är det 1 timme och 50 minuter tyska. :(

Kommentarer
Postat av: Bekka

Du är ond, det var inte roligt att färjestad förlorade!

Och ja, går man till skolan när man är ledig så är man ganska knäpp ;)

2008-10-17 @ 16:09:29
URL: http://bkalike.blogg.se/
Postat av: Niklas

inga kommentarer ;)

2008-10-17 @ 23:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0