Unmögliches Hörverständung!!!

Filmmöte i stan idag. Satt och diskuterade med Matilda och Magnus från UF och Daniel (?) från Filmföretaget Bacill.
Sen blev det skolan där jag inte kunde hitta min klass, de skulle vara i sal C10 på Älvkullen men där satt en lapp att de var i biblan på Sundsta. På Sundstas bibliotek fann jag dem inte så orkade inte leta mer. Gick istället iväg med Matilda och Martin och spelad kort. Så kom en kille som hette Robin ochså. Vi spelade Neger och President.
Blev aldrig president, men så fanns också en Matilda med som var duktig på att fuska...  ;)

Tyska sen.
Oförberätt hörförståelseprov! :o
Det gick väl sådär, men en del var helt omöjligt att höra och förstå. Så gick det så jävla fort!
Ett avsnitt handlade om en campingplats utanför Gävle. Haha tänkte jag och kunde fylla i hälften av informationen redan innan. Furuviks camping ligger 11 km söder om Gävle utmed väg 76 så...
Engelskan var sorgligt tråkig.

Eftermiddagen bjöd på kommunkunskap (!) på Stadshuset.
Blev att diskutera lite demokrati och politiska åsikter. Sånt är kul, att få debattera lite.
Nu ska jag ladda för imorgon. Vet inte varför men...!?

Söndagen blir magisk. Inte bara dagen innan man åker hem till Hälsingland. Det blir även att kolla på bandy från morgon till kväll. World Cup spelas då! :D

Pratade för första gången på ganska länge med Emma på tele igår. Betydde mycket. Gävle sex dagar kvar. <3

Ha det bra alla! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0