25/9-08

Kunde inte hitta på en bättre rubrik, men något måste det ju stå däruppe.
Nästa vecka ska vi jobba med hur man fångar en läsare genom ett stort och saftigt löp, alt. rubrik i textkommunikationen! ;D

Denna dag har rullat på som alla andra dagar.
Fick ett samtal från Matilda på kommunen om att jag ska vara i stan imorgon och diskutera en film i ungdomsfullmäktige som vi ska göra. Blir alltså att missa halva tyskan och halva mediekunskapen, minst...!

Var hos frisören idag och klippte mig. Drog sen till stan där jag och mamma åt på mcDonalds och självklart drack iskaffe! (KaffeCool) :D

Nu på kvällen har mitt älskade Brynäs slagit derbykonkurrenten med 3-2! Vi vände från 0-2!
På Tv4 sa det att Brynäs stod för en stor knall (eller vad de sa) när de vann, men jag tror nog att Tv4 får lära sig att Brynäs verkligen är bra i år!

Snart är det helg folks! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0