Carlstad United-Skövde AIK!

Idag blev det en sådär lagom rolig dag i skolan. Inget negativt med det, men det var ju inte som en dag på Liseberg om man sägert så...
Fick i alla fall 22 av 24 på Mattediagnosen och betyget BRA! (Som var det bästa man kunde få.)

På eftermiddagen blev det att åka hem och softa.
Kvällen bjöd på fotboll. Med Malin. :)
Åkte till torget och gick därifrån tillsammans till Tingvalla IP och tittade. Olle dök upp ett tag också!
Rolig match att se med många mål. Slutade 2-3 till Skövde men det gjorde inget...
Matchens höjdpunkt var domarens lilla glidtur på sina bara skor på typ 3 meter när en Carlstad-spelare skulle få gult kort!
Men trevligt var det, blir fler gånger, absolut! :D

Blev att hålla lite koll på Brynäs-matchen i mobilen.
Idag blev det 5-4 mot MoDo!
När jag idag säger att jag tycker att Brynäs är Sveriges bästa lag är jag 110% seriös!
Brynäs is da shiet! <3

Sen måste jag också nämna att en folkpartistisk riksdagsledamot föreslagit att om Vinter-OS ska arrangeras i Sverige (Östersund) 2018 så bör Gävle vara staden som arrangerar ishockeyn!
Om jag någon gång tvivlat på vilket parti jag sympatiserar mest med så är de tvivlena borta!
FOLKPARTIET! <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

jag ahde också 22 niklas, jag är lika bra som dig:D:D:D:D haha

2008-10-01 @ 22:00:34
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/
Postat av: Alina

Godkväll! Fin blogg:)

2008-10-01 @ 22:04:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Niklas

haha, super Jonna! ;D

2008-10-02 @ 23:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0