Kulturnatt!

Idag har det varit skolan i några timmar. Sedan hem och till universitetet och fått en guidad visning (!)
Sen blev det Bergvik och köpa lite saker, så bjöd mamma på Max. :p

På kvällen blev det att åka till stan för att gå på den där kulturnatten.
Var faktiskt riktigt trevligt!
Gick runt med Viktor, Polina, Patricia, Emma, Anna och Christina, men jag sprang givetvis runt och hälsade på lite allt möjligt folk!
Sprang ex på Fsson, Filip och Wennberg några gånger! :D
Sen blev det en segerkram med Linus för Brynäs seger över Färjestad igår!
Så drog vi till Burger King, ni vet där det är nice price, och satt där ett tag!
Jag och Polina tog varsin BK-krona, så gick vi runt lite. Träffade lite "SPM1A-brudar" på torget, så blev det lite korttagning där!
Var ganska flummig tror jag, så blev det att sitta och räkna mattetal på bussen hem, bara för att bevisa att jag inte var full! :D

Till helgen blir det Arvika med ungdomsfullmäktige, ska på ren värmländska bli görkul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0