Tisdag.

Tisdagen börjar numera som vanligt med ämnet Medieproduktion. Det är sådär lagom kul, men samtidigt en ganska praktisk och inte så teoretisk kurs. Mediepro håller på i två timmar och en kvart!
Sen är det engelska. Det är faktiskt ganska kul, även om jag är ganska värdelös i det. Men är det nått ställe där jag ska höja mig i det så är det på Katarinas lektioner.
På idrotten hade vi orientering. Det var riktigt kul och vi; jag, Harty, Fson, Anton, Erik och Svensson sprang på snabba 30 minuter!
Noterbart från idrotten är att gympalärare Henrik har en bror som heter Anders Huss, men dock inte släkt med den store f.d. brynässpelaren Huss!
Efter idrotten är det historia. Idag gick det ganska lungt till bortsett ifrån en liten diskussion om att man absolut I-N-T-E ska dricka och äta på lektionerna och att man ska komma i tid! 
Noterbart från historian är att Magister Bärjh numera nämnt Gävles namn på två raka historielektioner och att han faktiskt tyckte att vi var duktiga när vi var tysta och lyssnade!!!


Therese, Stina R, jag, Lisa S och Nathalia - innan fotograferingen förra veckan.
Fotograf till denna bild: Jonna! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0