Vakna kl 12!

Bloggtorka. Orkar inte för tillfället.

Försov mig extremt idag. Vaknade inte förrän klockan 12!
Blev att skynda iväg med första bästa buss. Missade bara en lektion, och min datalärare var ju långt ifrån sur på mig. Hon mer berömde mig så...! :P

Annat att notera:
*Idag är det 55 år sedan Sveriges första motorväg, mellan Malmö och Lund, invigdes!
*Idag är det 42 år sedan Carola Häggkvist föddes!
*Idag är det elva månader sen 8 oktober 2007! Glömmer aldrig den dagen!
*Idag är det en månad sen OS i Peking invigdes!
*Idag är det fem dagar kvar till surströmmingsskiva med grannarna!
*Idag är det tio dagar kvar till elitseriepremiären! Brynäs möter Färjestad. Hett på direkten!
*Idag är det två år, två månader och två veckor kvar tills jag blir myndig...!

Ha det Nice Price Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0