Back in school!

Somnade inte tidigare än under lovet, dvs halv fem.
Låg och tänkte på året som gått och då ligger man liksom och funderar länge. Hösten har ju varit långt ifrån bra om jag ska vara ärlig. Önskar att den aldrig ägt rum!
Känns i alla fall bra för våren -09 kan ju bara bli bättre! :)

Trots knappt tre timmars sömn kände jag mig inte ett dugg trött när jag vaknade. Ner till skolan med åtta-bussen blev det. Bild den första lektionen och det kändes sådär lagom segt. Sen var svenskan inställd.
Käkade mat och drog hem snabbt under den förlängda rasten.


Anton, Philip, Lucas och Johannes.

Var först i Älvkullens högra matkö 2009.
Var först att ta mjölk från Älvkullens mjölkmaskin 2009.
Var först att slänga mat på Älvkullen 2009.

Tyskan var ju lagom rolig och engelskan var ännu tråkigare, men överlevde i alla fall.
Sen uf-möte i stan. Det var väl helt okej, men ibland kände jag bara att det var segt.
Men ska bli kul att åka på valturne och prata på Tingvalla, Rudsskolan<3<3<3 och Ilanda. :)
Och sen hoppas jag att det ska lösa sig med Urix så att man kan åka dit också. Om inte så kanske vi ändå är upp i Hudik just då och då tänker jag åka ner till "lillasystern" Söderhamn. :D

Imorgon blir det ytterligare möte och hockey.
Färjestad-Skellefteå. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0