Den här gången tar jag fajten!

Då är det klart igen med ett nytt badhus i Hudiksvall.
Förra gången fick nej-sidan höras så mycket att det blev stopp i planerna.
Nu är det alltså dags igen och jag tänker faan slåss för Hudiks nya bad på Kattvikskajen i stan!


Hudiks nya badhus från 2011.

Det får inte gå som i Gävle där bara nej-sidan hördes och deras EU kulturhuvudstadsårsstaning 2014 föll på det.
Heja JA-sägarna i Hudiksvall! :D

Hockey igår. Färjestad-Skellefteå. Inte så mycket att nämna en att Färjestad var det klart bästa laget i tredje perioden!
Så satt jag nå nära Lasse Granqvist och resten av Canal+ stjärngäng som man kan komma! :D
Så hade Färjestad minskat ner på antalet ståplatser, Läkerol Arena är större i hockeysammanhang igen! Hahaha! :p
Och de hade dessutom installerat två mikrofoner framför ståplats! Sveriges bästa ståplatspublik eller!? xD
Till och med Gävle KROSSAR!

Idag blev det inte mycket till skola. Ett inte nådigt tyska-pass på 110 minuter, sen var resterande två lektioner inställda vilket vi fick reda på efterhand. Drog i alla fall och käka pizza på Rimini med killarna + Lovisa + Tove och Elinor. :)

Kommentarer
Postat av: Edit

Åh, det är Gustav som jag känner som ritat hela badhuset! Han har btw också vunnit nutidsorienteringen när han gick i nian :D

2009-01-19 @ 19:04:32
Postat av: Niklas

Coolt! :D

2009-01-19 @ 23:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0