Segt på bloggen...

Tänker inte lägga ner bloggen, men kommer i forstättningen att uppdatera mer sällan. Känner att det inte är så roligt längre att blogga. Men saker kommer att komma. ^^

Förövrigt halvtaskig dag. Var så arg på bildlektionen att jag ville sjunka igenom jorden. Jävla spegeljävel! ;D
Bokredovsningen gick väl sådär tror jag, fast fick höra av andra att den var helt okej, men får se..
Tyskan var rolig. I alla fall andra halvan. Satt vid nya bordet med Anton, Amanda och Jessica. Diggar Anton som faan, skönaste snubben i Värmland. :D

 
Var och kollade på match J18 Allsvenskan södra igår mellan Brynäs och Färjestad förresten med Therese och Malin.
Slutade 4-2 till laget i mitt hjärta!
Här är min film på det sista målet. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0